Eerste afspraak
Belangrijk: neem uw zorgverzekeringspas en een identiteitsbewijs mee.
In de meest voorkomende gevallen neemt u per telefoon contact op met de praktijk.
Ik neem dan uw persoonsgegevens op,adres, hoe u het best bereikbaar bent, welke verzekeraar, e-mail adres en of u al dan niet op verwijzing komt.
Herinnering aan uw afspraak:
U ontvangt 1 à 2 dagen vooraf een herinnering per sms of e-mail indien bij ons bekend.
* uw e-mail adres of mobiel nummer doorgeven en
*welke manier uw voorkeur heeft om de herinnering te ontvangen, via e-mail of SMS.
Als u alleen per telefoon bereikbaar bent , krijgt u 1 à 2 dagen van te voren een herinnering.
LET OP: de herinnering is als service bedoeld, geen manier om uw afspraak te verzetten of te annuleren !!
Verzetten van uw afspraak:
Indien u onverhoopt de afspraak niet kunt nakomen gelieve op tijd door te geven:
per telefoon: 24 uur vantevoren. U kunt ALTIJD de voice-mail inspreken .
per e-mail of website: 48 uur van te voren.
Het opnieuw inplannen van een afspraak:
Bij een afspraak voor nazorg of een enkele afspraak:
dit kan meestal direct . Indien dit niet lukt wordt u op de oproeplijst geplaatst.
Binnen 1 to 3 weken heeft u een nieuwe afspraak.
LET OP: indien een reeks afspraken is gemaakt en deze niet door kunnen gaan wordt de
inplanning problematischer en kan het voorkomen dat er meer dan 2 maanden over heen gaan!!
Niet nagekomen afspraak:
Afwezigheid zonder bericht kan in rekening worden gebracht, dit kan oplopen tot 50 % van de behandelkosten.